معرفی مای نت



گروه مای نت (اورژانس رایانه) با نام تجاری My Net و مجوز رسمی از سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیوئی و کد نمایندگی آسیاتک 359109 و شماره قرارداد 359109-97 با مدیریت مهدی رستمی از سال ۱۳۹۷ همزمان با گسترش شبکه اینترنت در ایران ، فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از پرسنل با دانش، مجرب و بهترین تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری روز دنیا ، همواره در تلاش بوده است خود را با جهت گیری های سریع دنیای فن آوری همسو نموده و خدماتی با کیفیت و درخور نیاز مشتریان ارائه نماید. مای نت بر این باور است که استفاده از تکنولوژی روز به تنهایی و بدون اعتلای دانش همکاران داخل شرکت و مشتریان، امکان پذیر نمی باشد ؛ از این رو همکاران مای نت همواره سعی در دستیابی به تازه های این صنعت و انتقال دانش آن به مشتریان خود را دارند . مای نت بقا و پایداری خود را در گرو رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده می¬داند مای نت از یک سو با گسترش محدوده پوشش دهی خود به سراسر کشور و از سوی دیگر با پشتیبانی 24 ساعته سرویس ها و خدمات و استفاده از تجهیزات سخت افزاری باکیفیت امکان ارائه خدمات ارتباطی مطمئن و مناسبی را برای مشتریان در طول شبانه روز فراهم نموده است. مجموعه مدیران و کارکنان مای نتبا پیاده سازی الگو های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی همواره در تلاش به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات خود و رضایت مندی مشتریان خود می باشند .
خط مشی سازمان

شرکت مای نت با ماموریت ارائه و پشتیبانی خدمات دسترسی اینترنت و راهکارهای ارتباطی ثابت ، به منظور تامین خواسته‌ها و انتظارات مشتریان و کلیه ذینفعان و در راستای عمل به ماموریت سازمان و مدیریت بهینه سرمایه انسانی خود اقدام به استقرار نظام مدیریت کیفیت بر مبنـای استاندارد ISO9001، نظام مديریت رســيدگی به شـــکايات بر مبنـای استاندارد ISO10002 و نظام مدیریت آموزش کارکنان بر مبنای استاندارد ISO10015 نموده و محورهای زیر را سرلوحه حرکت خود در مسیر بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت سازمان قرار داده است : صفر و یک با جذب نیروهای متخصص، بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و … ایجاد نمود و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتور های استان تهران شد. • سودآوری پایدار با افزایش درآمد و استفاده بهینه از منابع • کسب رضایتمندی مشتریان با شناسایی انتظارات و برآورده کردن نیازمندی های آنها • پاسخگویی و رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات مشتریان • بهبود کیفیت زندگی کاری سرمایه های انسانی و ارتقاء تعلق خاطر کارکنان • ارتقاء توانمندی سرمایه های انسانی از طریق آموزش های اثربخش و توسعه شایستگی های آنها • ارائه خدمات با کیفیت از طریق بهبود مستمر فرآیندها و عملکرد سازمان به منظور پیشبرد اهداف سازمان ، کلیه رویه ها ، ساختار و منابع مالی با التزام به قوانین و مقرارت ، به صورت یکپارچه و قابل کنترل به اجرا گذاشته می شوند تا نتایج مطلوب در زمان موثر برای کلیه ذی نفعان ایجاد شده و چشم انداز شرکت محقق گردد.
خدمات مای نت

گروه مای نت با مجوز رسمی از آسیاتک اقدام به ارائه سرویس ها و محصولات مرتبط با سرویس های ارائه در حوزه آسیاتک شده می نماید. از جمله این خدمات می توان به ارائه اینترنت پرسرعت ADSL و فروش انواع مودم و اسپلیتر و ... نام برد.
مسئولیت های اجتماعی

مسئولیت های اجتماعی از جستارهای "اخلاق کسب و کار" که در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، می باشد. هیئت مدیره شرکت مای نت در تلاش است تا درتمامی مراحل و تصمیم گیری های درون سازمانی اصول ذیل را الویت قرار دهد. • اقتصاد • جامعه • محیط زیست گزارش اقداماتی که در این سه حوزه توسط شرکت صفرویک به انجام می رسد، به صورت دوره ای توسط روابط عمومی شرکت مای نت اطلاع رسانی خواهد شد.
ورود / ثبت نام