مشترک گرامی،

شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق روش های ذیل و یا فرم ثبت شکایات با ما در میان بگذارید:

  1. تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
  2. تماس با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلی ۴ واحد انتقادات و پیشنهادات
  3. ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۱۵۴۴ شامل شماره ADSL و موضوع شکایت
  4. ارسال ایمیل به آدرس info@asiatech.ir
  5. ارسال فکس به شماره : ۸۲۱۴۴۵۲۲-۰۲۱
  6. مراجعه حضوری به شرکت یا نمایشگاه ها
  7. مراجعه به قسمت ثبت شکایات در سایت آسیاتک
  8. مراجعه به قسمت ثبت شکایات در پنل کاربری مای نت

توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و نیز قبلا از طریق تماس با پشتیبانی ۱۵۴۴ پیگیری شده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.لازم به ذکر است آی پی شما جهت بررسی های فنی ذخیره شده و شکایت شما بر اساس زمان ثبت شکایت و موقعیت آی پی شما در شبکه آسیاتک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جهت پیگیری شکایات میبایست با ۱۵۴۴ داخلی ۴ تماس گرفته شود و کد پیگیری همان شماره خط اینترنت میباشد.

مشخصات فردی :(ضروری)
شهر :(ضروری)