معرفی مای نت



گروه مای نت (اورژانس رایانه) با نام تجاری My Net و مجوز رسمی از سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیوئی و کد نمایندگی آسیاتک 359109 و شماره قرارداد 359109-97 با مدیریت مهدی رستمی از سال ۱۳۹۷ همزمان با گسترش شبکه اینترنت در ایران ، فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از پرسنل با دانش، مجرب و بهترین تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری روز دنیا ، همواره در تلاش بوده است خود را با جهت گیری های سریع دنیای فن آوری همسو نموده و خدماتی با کیفیت و درخور نیاز مشتریان ارائه نماید. مای نت بر این باور است که استفاده از تکنولوژی روز به تنهایی و بدون اعتلای دانش همکاران داخل شرکت و مشتریان، امکان پذیر نمی باشد ؛ از این رو همکاران مای نت همواره سعی در دستیابی به تازه های این صنعت و انتقال دانش آن به مشتریان خود را دارند . مای نت بقا و پایداری خود را در گرو رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده می¬داند مای نت از یک سو با گسترش محدوده پوشش دهی خود به سراسر کشور و از سوی دیگر با پشتیبانی 24 ساعته سرویس ها و خدمات و استفاده از تجهیزات سخت افزاری باکیفیت امکان ارائه خدمات ارتباطی مطمئن و مناسبی را برای مشتریان در طول شبانه روز فراهم نموده است. مجموعه مدیران و کارکنان مای نتبا پیاده سازی الگو های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی همواره در تلاش به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات خود و رضایت مندی مشتریان خود می باشند .
خط مشی سازمان

شرکت مای نت با ماموریت ارائه و پشتیبانی خدمات دسترسی اینترنت و راهکارهای ارتباطی ثابت ، به منظور تامین خواسته‌ها و انتظارات مشتریان و کلیه ذینفعان و در راستای عمل به ماموریت سازمان و مدیریت بهینه سرمایه انسانی خود اقدام به استقرار نظام مدیریت کیفیت بر مبنـای استاندارد ISO9001، نظام مديریت رســيدگی به شـــکايات بر مبنـای استاندارد ISO10002 و نظام مدیریت آموزش کارکنان بر مبنای استاندارد ISO10015 نموده و محورهای زیر را سرلوحه حرکت خود در مسیر بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت سازمان قرار داده است : صفر و یک با جذب نیروهای متخصص، بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و … ایجاد نمود و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتور های استان تهران شد. • سودآوری پایدار با افزایش درآمد و استفاده بهینه از منابع • کسب رضایتمندی مشتریان با شناسایی انتظارات و برآورده کردن نیازمندی های آنها • پاسخگویی و رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات مشتریان • بهبود کیفیت زندگی کاری سرمایه های انسانی و ارتقاء تعلق خاطر کارکنان • ارتقاء توانمندی سرمایه های انسانی از طریق آموزش های اثربخش و توسعه شایستگی های آنها • ارائه خدمات با کیفیت از طریق بهبود مستمر فرآیندها و عملکرد سازمان به منظور پیشبرد اهداف سازمان ، کلیه رویه ها ، ساختار و منابع مالی با التزام به قوانین و مقرارت ، به صورت یکپارچه و قابل کنترل به اجرا گذاشته می شوند تا نتایج مطلوب در زمان موثر برای کلیه ذی نفعان ایجاد شده و چشم انداز شرکت محقق گردد.
خدمات مای نت

گروه مای نت با مجوز رسمی از آسیاتک اقدام به ارائه سرویس ها و محصولات مرتبط با سرویس های ارائه در حوزه آسیاتک شده می نماید. از جمله این خدمات می توان به ارائه اینترنت پرسرعت ADSL و فروش انواع مودم و اسپلیتر و … نام برد.
مسئولیت های اجتماعی

مسئولیت های اجتماعی از جستارهای “اخلاق کسب و کار” که در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، می باشد. هیئت مدیره شرکت مای نت در تلاش است تا درتمامی مراحل و تصمیم گیری های درون سازمانی اصول ذیل را الویت قرار دهد. • اقتصاد • جامعه • محیط زیست گزارش اقداماتی که در این سه حوزه توسط شرکت صفرویک به انجام می رسد، به صورت دوره ای توسط روابط عمومی شرکت مای نت اطلاع رسانی خواهد شد.